sarbazkhooneh

:: من از کودکی عاشقت بوده ام ::

شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۲ ب.ظ

مادر درون شیر من از اشک روضه ریخت

تا که ز کودکی خودم عاشقت شوم


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۹
سرباز

نظرات  (۴)

۰۹ آذر ۹۲ ، ۲۳:۴۲ حمید اسماعیل زاده
اینکه در مصرعی (از) بیاد و در مصرعی (ز) بیاد مشکلی نداره؟! (جرات داری بگو مشکل نداره)

تا که ز کودکی خود من عاشقت شوم
پاسخ:
نه آره نه نه
تا حالا جایی نشنیدم:D
از شما بعید بود
پاسخ:
چی؟!!!
درس میشم ایشاللا!
۱۳ آذر ۹۲ ، ۱۷:۳۱ سید جواد میرحسینی
عکاسش معلومه کارش درسته .راستی عکس رو از کجا میشه گیر آورد.
پاسخ:
فروشی نیست!
D:
عکاسش رو می شناسم
به هر کی شماره نمیده
پیشنهاد می کنم دنبالش نگردی

پاسخ:
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی