sarbazkhooneh

:: در جمع نیکان... ::

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۵۶ ب.ظ

خدایا من رو به اینا ببخش!




پ.ن:: دوستان عرشی، همیشه هوای رفقای فرشی رو دارن.

پ.ن:: رفیق صالح گلی از گل های بهشت است.

پ.ن:: 10 دانشجو و 10 طلبه! با خدایی بالای سرمان!

پ.ن:: سه روز دعامون کنید که دعاتون میکنیم!

پ.ن:: اعتکاف رمضانیه از سنت های رسول خداست.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۳
سرباز

نظرات  (۸)

دوستان عرشی، آدم رو عرشی میکنن و نمیذارن دوستاشون روی فرش بمونن.
خدایا منو ببخش به دوستان عرشی ای که تمام تلاششون رو کردن که منو عرشی کنن درحالیکه من قدرنشناس، تمام تلاشم رو کردم تا از این فرش خوش نقش و نگار، حتی یه ثانیه هم جدا نشم...
یاعلی
مثل همیشه کارات قشنگه
پاسخ:
ممنونم از شما.
۱۸ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۰ سرباز طلوع

***سلام همسنگری...

اگر دیر آمدم مجروح بودم...اسیر قبض و بسط روح بودم...

از من بپذیر با 4 مطلب...

همچنین عید را تبریک عرض می کنم...***


+ یازهرا(سلام الله علیها)

۲۱ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۵۳ وبلاگستان 8دی

عرض سلام و ادب.

وبلاگ ارزشمند شما در وبلاگستان 8دی – مرجع وبلاگ نویسان گیلانی لینک شده است.

http://blog.8dey.com/links/

لطفا از این پس مرجع وبلاگ نویسان گیلانی را با دامنه com دنبال نمایید.

همچنین می توانید با لینک کردن و قرار دادن بنر تبلیغاتی سرویس وبلاگستان 8دی در وبلاگ خود ما را یاری نمایید.

در صورت تمایل پس از بروزرسانی ما را مطلع سازید.

چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.

۲۱ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۲۸ حمید اسماعیل زاده
بخشیدم، دیگه تکرار نشه
التماس دعا!
پاسخ:
محتاجیم...

سلام سرباز... خدا قوت .... خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟

آره عزیزم هنوز مینویسیم ..... هرروز بهتر از قبل

خدارو شکر

ایشالا روز به روز وبت بهتر و پربار تربشه عزیزم...

در پناه خالق یکتا...

پاسخ:
مؤید باشی در پناهش!
متن زیبایی بود.

پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی