sarbazkhooneh

:: سوگند به خال سیاه کنار لبت! ::

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۱۷ ق.ظ

کی می‏رسد به صبح دلم با پگاه تو؟

تا کی نگاه را بنشانم به راه تو!؟

کی می‏شود ز بودن تو پشت کعبه گرم

کی می‏شود که کعبه شود تکیه‏ گاه تو

اردیبهشت‏ های بهاری ما همه

«اردی‏جهنم اند» بدون نگاه تو

من هم اسیر خال کنار لب توام

«لایمکن الفرار» ز خال سیاه تو

یک ‏دم بیا اتاق مرا غرق نور کن

این خوب نیست خیمه شود سر‏پناه تو

کی می‏شود که شعر بگویم که آمدی؟

کی می‏رسد به صبح دلم با پگاه تو؟

rahe zohour


پ.ن:: خیلی وقته نجوشیدم، دعا کنید برایم!

نظرات  (۹)

۱۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۰۴ چشم چشم دو ابرو
اوه خدای من ، این خیلی بست بود ...

ای ول ...

اللهم عجل لولیک الفرج ...

نگران نباش ، من واست دعا میکنم ...
پاسخ:
آره بیست بود!
چاکرم!
سلام
نگاه تو دوست دارم عجیب
یاا...
پاسخ:
چشات و بوخورم!

اردیبهشت‏ های بهاری ما همه

«اردی‏جهنم اند» بدون نگاه تو

:::

زیبا بود...

+ گفتی جوششی داغِ دلمان تازه شد! باس برا شاعرانِ موسسه چاره‎ای اندیشید

پاسخ:
هئی!
بزار چیزی نگم!
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۰۸ صـدایـِ خاکیـ هـا
سلام
دانلود فایل صوتی شهادت امام هادی علیه السلام در صدای خاکی ها موجود میباشد.
التماس دعا
*بی سیم چی هیأت*
پاسخ:
سلام
ماشاللا بی سیم چی!
کی می‏شود که شعر بگویم که آمدی؟
خیلی خوب بود ، خدا قوت.
پاسخ:
ایشاللا یه روز میشه!
ممنون
سلام.سربه فقرا نمیزنی حاجی؟ خوبی برادرم؟ مشتاق دیدار؟
پاسخ:
سلام
حضرت رفیق!
چطورم بهتر شدم!
من که همیشه تو سرم، شما سرسنگین شدی!
۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۳۵ راه بی بن بست
با سلام
با مطلب"دلسوزان مردم!!!" بروزم
از شما ضمن دعوت به بازید از راه بی بن بست درخواست دارم من را از نظرات خود بی بهره نگذارید
با تشکر
پاسخ:
سلام
روچشم!
۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۵۸ ایمان صمدی نیا
بدجور دلت سوخته است ، نه؟!!؟
پاسخ:
باسه چی؟!
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۴۳ هادی سیاوش کیا
کی می‏رسد به صبح دلم با پگاه تو؟
این بیت رو نفهمیدم.

پاسخ:
کی شما ظهور میکنی که این شب تیره به صبح برسه!
خودمونیما، عجب معنی ای!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی