sarbazkhooneh

:: به بهانه ی روز مادرم! ::

جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰ ق.ظ

تو من را چشم در راهی و دلواپس؛

همه هنگام؛

هر وقتی خبر داری که در راهم.

و هر وقتی که میفهمم که تنهایم

همین عشق تو من را بس

که از اول تو تنها عاشقم بودی.

به حق چادر زهرا

همیشه سایه ی مهرت

به روی جان من باشد!

خدا می داند از لطف دعای تو؛

خدا می داند از عشق و صفای تو؛

خدا میداند از ذکر قنوت و ربنای تو؛

کسی هرگز نمیفهمد!

کسی هرگز نمیفهمد!

کسی هرگز نمیفهمد در این عالم

بهای تو.

بهشتش زیر پای تو!

در این تاریک دنیای پر از نخوت،

خمار بوسه ای بر دست تو هستم

همین عشق تو من را بس!


پ.ن:: تقدیم به همه ی مادران خوب سرزمینم!

نظرات  (۷)

اومدم و خوندم
لذت بردم
ایشالا اومدید رشت زیارتتون کنم

سلام
با مطلب زیر بروزم:
http://ghasedoon.blog.ir/1392/12/02/%D8%AD%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%B2-%DA%86%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D9%85-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF

۰۴ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۲۴ چشم چشم دو ابرو
عالـــی ...
سلام
این روز ها همه به منتظران می آیند شما چطور؟
awaits.ir
همچنان انتظار باقی است.
۰۹ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۰۸ محمد علی ملکیان
پس هستی من ز هستی اوست(مادر)
تا هستم و هست دارمش دوست
۱۱ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۲۲ سراجا منیرا
احسنت . . .
۱۱ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۳۲ برگهای عشقه
سلام
خدا همه مادرا رو حفظ کنه.
زیبا بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی