sarbazkhooneh

:: شعله ور تر میشویم... ::

دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۴۵ ق.ظ
داده ای تکیه به شمشیرت و ارزانی تو،
غم تلخیست که با سنگ به مهمانی تو...

نی به نی میروی و سینه ی من می سوزد
مانده ام با غم جانسوز نیستانی تو

دیده بودم که کسی قصد تقرب میکرد
که زند سنگ به آیینه ی پیشانی تو

بوسه میداد پیمبر که مبادا روزی
بخورد چوب به روی لب نورانی تو

خیزران تا به ابد آیه ی خون میخواند
از غم انگیزترین «لهجه ی قرآنی» تو

شامیان در دلشان بغض علی را دارند
و تویی کشته ی شک ها به مسلمانی تو

کاش باشیم و ببینیم که شمشیر علی
شعله ور آمده با لحن رجزخوانی تو!


پ.ن:: ترجیحاً از کربلا چیزی نمیگویم! اینطوری سنگین ترم...

نظرات  (۹)

۰۹ دی ۹۲ ، ۱۶:۴۱ عمارگراف
سلام
"غم انگیزترین لهجه قرآنی" ... زیبا بود ... البته زیبایی در این اشعار با درد همراه میشه ...
*چرا از کربلا نمی نویسی؟من که قسمتم نشد بیام، امیدم به خاطرات و سوغاتیِ دلهای شماست ...
یا علی
پاسخ:
سلام
چشم
دیده بودم که کسی قصد تقرب میکرد
که زند سنگ به آیینه ی پیشانی تو

بنظرم این اوج شعر بود، جاش اونجا نیست

سنگینی خودتو حفظ کن
۱۰ دی ۹۲ ، ۰۷:۳۲ *** رک و راست ***
سلام دوست من.
حرفی برای گفتن ندارم ولی کلی اشک برای ریختن دارم.

هنوز که هنوزه دلم هوای کربلا رو داره ولی کو لیاقت؟ 

دعا کنید بلکه لیاقت دیدار کوی یار، نصیب ما هم بشه.

حرفی از کربلا نزدید ولی ما تا آخر کلامتون رو فهمیدیم.
التماس دعا برادر.
یا علی
۱۰ دی ۹۲ ، ۱۱:۱۰ چشم چشم دو ابرو
زیبا ...
پاسخ:
جادار
سلام
منی که دستی تو شعر ندارم می تونم فقط بگم زیباست
یاا...
پاسخ:
شکسته نفسی نفرما!
۱۷ دی ۹۲ ، ۱۹:۱۳ صـدایـِ خاکیـ هـا
سلام
با مطلب :: جایگاه نماز :: بروزیم
لطفا قدم بردارید

پاسخ:
آفرین
چشم!
۱۷ دی ۹۲ ، ۱۹:۵۴ دکـ لـ مـ هـ
آقا این شعر فرا لایک داره!
از آن شعرهایی‎ست که درآینده دستتان را خواهد گرفت...
پاسخ:
ایشاللا
اصلاح جهان به دست فرزند علی ست...
پاسخ:
100 درصد
۲۵ دی ۹۲ ، ۱۶:۲۶ حمید اسماعیل زاده
خیلی وقته که میخواستم برای این شعر کامنت بذارم، بارها توی این مدت ها خوندمش،
نی به نی و نیستان عالی بود.
پاسخ:
سلام حمیدجان
بازم اینورا بیا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی