sarbazkhooneh

:: تو کجا و من کجا! ::

پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۰۲ ب.ظ

من مثل چای تلخم و در اوج غمگینی

اما برایم حبه ی قندی و شیرینی


از دیدگاه شعری من می توان گنجاند

این شعر را در دسته ی اشعار آیینی


از تو سرودن کار هرکس نیست میدانی؟!

از تو سرودن کار سختی است می بینی؟!


لحنت صدایت چهره ات در اوج زیباییست

مثل بهشتی صاف و ساده پشت پرچینی!


تنها برای توست که اینگونه میگویم

از دست تو دارم دیابت بس که شیرینی!



91/10/12
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۹
سرباز

نظرات  (۹)

چاره کارت انسولینه!
زیبا و نوآورانه بود
پاسخ:
عجب!
ممنون
قشنگ بود.
بیت دوم رو میذاشتی آخر یا یکی مونده به آخر بهتر نبود؟ وقتی میگی این شعر به نظرم قبلش باید چند بیتی لااقل گفته باشی که اشاره به مضامین اونا داشته باشه.
یا علی
پاسخ:
ممنون
شاید درست باشه!

با نمک بود...مصرع آخرش....

 

ماندگارباشید..........

پاسخ:
سلام بانو!
برقرار باشید!
۰۹ آبان ۹۲ ، ۲۳:۴۰ صدای خاکی ها
دردی بده که با غم دل آشنا کنیم
اشکی بده که با قطراتش صفا کنیم
از مادرم دو چادر مشکی گرفته ام
تا خیمه ای برای غمت دست و پا کنیم
قسمت اگر شود همه ی عمر خویش را
گریه برای خامس آل عبا کنیم
ما روضه خوان روضه ی رضوان زینبیم
با روضه های تو مس دل را طلا کنیم
لطفی نما که در وسط اشک و سوز و آه
ما هم توسلی به امامِ رضا کنیم
باید شبیه حضرت حر سر دهیم تا
شاید که حق لطف شما را ادا کنیم
ما در بهشت باز حسینیه می زنیم
در جنت الحسین تو آقا چه ها کنیم !!!!
سروده جعفر ابوالفتحی

پاسخ:
از خودت چه خبر؟!
۰۹ آبان ۹۲ ، ۲۳:۵۵ دکـ لـ مـ هـ
خوبه ولی تو مصرع آخر از لحاظ علمی گاف دادی!
شیرنی زیاد بیماری قندخون میاره ولی دیابت نه!
بیماری دیابت نوع یک، به دلیل عدم ساخت انسولین در لوزلمعده یا پانکراسه، نه شیرینی!
پاسخ:
همه که مثل شما انقده بلد نیستن!
۱۰ آبان ۹۲ ، ۰۰:۰۱ *** رک و راست ***
ای کاش هیچ موقعی با شما آشنا نمی شدم.

آخه مطمئنم که به خاطر منه که دیابت گرفتی.
درسته؟؟؟؟؟
شرمنده!!!!

یاعلی
پاسخ:
کاملاً درست نیست!
دو دونقطه
۱۱ آبان ۹۲ ، ۲۲:۱۳ چشم چشم دو ابرو
حالا همه مث من و علی بلد نیستن تو باید سرشونو گول بمالی ؟؟؟ !!!
پاسخ:
حرف من درست بود!
حرف علی هم!
دیابت چند نوع داره
رجوع کن به: http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%AA
۱۳ آبان ۹۲ ، ۱۳:۵۱ دکـ لـ مـ هـ
حتما یچی میدونستم که گفتم دیابت نوع یک!
دیابت دونوع داره...
هم نوع یک و هم نوع دو، هیچکدوم دلیلش زیادی قند نیست...
و اینکه ویکیپدیا هم مثل شما سوتی داده... بیماری دیابت با بیماری قند کاملا فرق داده و متاسفانه عده‎ای درون کشور هردورویکی میکنن!
شما تو مصرع آخر، دلیل دیابتو، شیرینی نوشتی و این کاملا اشتباست!
دلیل نوعِ یکو یبار گفتم و دلیل نوعِ دوم چاقی و کم تحرکیه...
لطفا منو ارجاع نده ویکیپدیا، چون خودم دو واحد فیزیولوژی اعصاب و غدد دارم تو دانشگاه!
پاسخ:
به جای این حرف ها یه دوره زیست شناسی دوره ی دبیرستان رو بخون!
البته رشته ی تجربیشو!!!
من تو رو ارجاع ندادم دوتا چشم دوتا ابرو رو ارجاع دادم! دو دونقطه
۱۴ آبان ۹۲ ، ۱۰:۱۷ دکـ لـ مـ هـ
زیست شناسیِ دبیرستان پیش نیازِ فیزیولوژیه... وقتی فیزیولوژی خوندیم، یعنی زیست شناسی هم،هم..
پاسخ:
همون بیخیال!
فک کنم که فک کردی که منظور من این بوده که شیرینی علت تامه ست ولی منظورم این نیست!
حالا باز هم میتونی از یکی که بهتر بلده بپرسی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی