sarbazkhooneh

:: مشق شب/شعر ::

سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۱۶ ب.ظ
خدا کند که نباشد بهشت بی خودکار
بگو که می شود آیا نوشت بی خودکار؟!

بهشت با همه ی نهر های زیبایش،
جهنم است برایم و زشت بی خودکار

نگاه لطف تو بوده و گرنه از اول
خدا گِل دل من را سرشت بی خودکار

اگر نبود دلم بیقرار و محزون بود
ز گریه داری این سرنوشت بی خودکار

خداکند که نیاید خداکند هرگز
خدا کند که نباشد بهشت بی خودکار!


پ.ن:: مفهوم مهم نیست وقتی میخواهی مشقی بنویسی که استادت گفته...
پ.ن:: استفاده از ردیف و قافیه های جدید!
پ.ن:: بزودی در مورد " آرش رضایی، امید زارع، علیرضا کریمایی، مصطفی فصیحی" و خیلی های دیگر چیزی می نویسم؛ فعلاً همین بس که مدیون آنهاییم...

نظرات  (۱۲)

فکر کنم بجای
اگر نبود دلم بیقرار و محزون بود
بگی
اگر نبود، دلِ من بیقرار و محزون بود
بهتر باشه


پاسخ:
اگه بزارم وزن به هم میخوره!
مشتاقانه دوست دارم حرف هات رو درباره این عزیزان بشنوم
پاسخ:
ممنون
۱۱ مهر ۹۲ ، ۱۰:۱۰ دکـ لـ مـ هـ
نمیدونم چرا از وزنش خوشم نیومد... سلیس نبود
پاسخ:
مشقه دیگه!
سخ نگیر!
سلام.خوب بود...اگه روی طبع شعرتون کار کنید بهترم میشه...
منم میخوام درباره ی اشتباهای رایجی که باعث شهادت خلبانا میشه یه مطلبی بذارم...اگه عمری بود این کارو می کنم...
یا علی

پاسخ:
سلام ممنون از نظرتون!
۱۲ مهر ۹۲ ، ۱۶:۲۷ *** رک و راست ***
شعرتون خیلی قشنگ بود.
پاسخ:
جداً؟!
۱۸ مهر ۹۲ ، ۲۰:۰۷ سرباز طلوع

***سلام همسنگری...

ببخشید منو از اینکه چند وقتی نبودم و لیاقت حضور در محفل شما رو نداشتم...

آخه...اگر دیر آمدم مجروح بودم...اسیر قبض و بسط روح بودم...

اما دوباره برای کمی مزاحمت آمدم...

اگر ما رو لایق میدونی، اینبار با شش مطلب بروز شده در خدمت شما هستم...***


+ یازهرا(سلام الله علیها)

سلام.شعر از نظر وزنی خوبه و از نظر نو اوری و محتوای جدید هم خوبه.یه جورایی جذابه.درمورد خلبانها هم هروقت نوشتید خبرم کنید.درمورد پیشنهاد نویسندگی وبلاگ ما هم جواب بدید.حاج اقا آی لاو یو گونی گونی...
پاسخ:
سلام
چشم
ممنونم از لطفتون
راستی یادم رفت بگم.وزنش مثل اون شعریه که من عاشقشم و همیشه توهیئت برای مردم میخونم:
خداکند که مرا با خدا کنی اقا
زقید و بند معاصی رها کنی آقا
دعای ما به در بسته می خورد ایکاش
خودت برای ظهورت دعاکنی اقا
سلامتی اقامون صلوات
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
مصرع اخر رو نتونستم خوب بخونم یک نگاهی دوباره بهش بنداز
خوب بود برادر
پاسخ:
سلام
آره درسته اشتباه تایپی بود اصلاح کردم
ممنون
حاج اقا سلام و عرض ادب.هدف حز صله رحم و تمدید گواهی ارادت چیزی نبود.یاعلی
زمانه برسرجنگ است یاعلی مدیی
مدد زغیر توننگ است یاعلی مددی
پاسخ:
خیلی کوچیکیم!
۲۳ مهر ۹۲ ، ۲۲:۱۹ چشم چشم دو ابرو
راستی این شعرتم جالب بود ...
پاسخ:
ممنون
حاجی سلام.پیدات نیست؟یه مطلب گذاشتی و الفرار؟ فکر کردی به همین راحتی ولت میکنم؟ نه عزیزم حالا حالا باهات کاردارم.بیا بابا دوتا مطلب بنویس اخه این که نشد که....هرچی من هیچی نمیگم اینم هیچی نمیگه...شوخی کردم.خیلی دوستت دارم.اومد بهت بگم واقعا میخامت.اونم از نوع عشقهای هیئتی...مذهبی ...فرهنگی..
تبرک بخر جایزه ببر...سربزن منتظرتم حاجی.مهدی احتشامی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی