sarbazkhooneh

:: به بهانه ی تو... ::

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۱۴ ب.ظ

اینجا که خیل بی کسانش فرق دارد

با این حوالی آسمانش فرق دارد


دروازه های آسمان را می شود دید

اینجا که با دنیا جهانش فرق دارد


هرچند پنهان است قبر مادر اما

اینجا مزار بی نشانش فرق دارد


«من از می دیلتنگی تی ورجه ناله دارم.»*

ـ اینجا دل من همزبانش* فرق دارد ـ


قم نه که رشت اینجاست که پس کوچه ی آن

با این حوالی آسمانش فرق دارد



پ.ن::* من از دلتنگی ام پیش تو شکوه دارم...

پ.ن:: «همزبان» و «هم زبان» هر دو خوبند و زیبا...

پ.ن:: به بهانه ی این بانو ـ خواهر امام رضا، فاطمه ی اخری ـ، هر سال پرچم امام رضا به دست خدّامش در شهرمان جاری می شود تا شاید اندوه دلهایی را بشوید...

پ.ن:: هرچه گشتم عکس درخور شأنی پیدا نکردم؛ همین کافیست تا پی ببرید به بی عرضه گی برخی مسئولین شهرم؛ از خرد تا کلان...

نظرات  (۲۱)

۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۳۷ ساره پورحسابی
عطر مشهدالرضا از ضریح به مشام می رسد
دلتنگ انقلاب حضرت که می شویم
می رویم برای دخیل شدن
حرمش آرامشی عجیب دارد
پاسخ:
...
واقعا مزار فاطمه اخری در رشت بی نشان هست
آفرین...
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۹ *** رک و راست ***
سلام عزیز دلم
این مصراع شما: اینجا دل من همزبانش* فرق دارد.
فوق العاده بود.
آفرین
همیشه موفق باشید
یاعلی
پاسخ:
متشکرم!
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۴۹ عاشق خاندان هاشمی رفسنجانی
شماها فکر می کنید توی رشت باعرضه ها فقط شما هستید و بقیه بی عرضه اند نون و نمک رشت رو می خورید و همه اش ایراد می گیرید شما بی عیب ونقص ولی بقیه کلی عیب و نقص دارند
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۵۸ *** رک و راست ***
سلام
میلاد هشتمین خورشید بر شما مبارک باد.
یاعلی
پاسخ:
همچنین!
اینجا مزار بی نشانش فرق دارد...

احسنت! عالی بود...
 بریم یخورده خجالت بکشیم! به ما هم میگن همشهری؟!

پاسخ:
کافیست فقط کمی خجالت بکشیم!

دیروز جای سوزن انداختن هم نبود اونجا ، برعکس همیشه!!!


پاسخ:
...
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۳۵ *** رک و راست ***
سلام برادر
به روزم. یه سری هم به ما می زنی؟
البته لتفن
پاسخ:
چوم سر!

هرچند پنهان است قبر مادر اما

اینجا مزار بی نشانش فرق دارد


لذت بردم...

پاسخ:
ممنونم!
منِ دیروز و امروز فرق دارم
بیابان تا بیابان فرق دارم...
پاسخ:
عجب! الان تو چه شکلی ای؟!
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۰:۲۰ حمید اسماعیل زاده
آهرین،
خیلی قشنگ بود، لذت بردم
پاسخ:
قربون یو!

سلام....یه خبر مهم توی وبم گذاشتم حتما سریع بخونیدش...دوباره شهادت یه خلبان

یا علی

پاسخ:
ایشاللا مبارک بادا!

سلام...راستی عکسای شهدای خلبانو گذاشتم...

یا علی

پاسخ:
سلام
ممنون
۰۴ مهر ۹۲ ، ۱۴:۴۱ وبگاه جوان انقلابی
منتشر نشود
بسم رب المهدی
مدیر محترم سربازخونه
سلام
بنده معاون سایت و مسئول تبلیغات و اطلاع رسانی وبگاه جـوان انقـلابی هستم و برای پیشنهاد همکاری در فضای مجازی و درکنار دیگر وبلاگنویس ها در سرتاسر کشور و در راستای اندیشه های الهی و انقلابی برای شما عنصر انقلابی و مومن از طرف مدیریت وبگاه جوان انقلابی بصورت ویژه پیشنهادی دارم .لطفا به سایت ما بیایید و در قسمت کامنت ها ، آدرس ایمیل تان را ارسال کنید. خیلی فوریه. این برای بار دوم است و پافشاری ما بخاطر مطالب عالی و البته قرابت رویکرد فرهنگی دو سایت با هم است.منتظریم
بانو شریفی | مسئول تبلیغات و اطلاع رسـانی وبـگاه جــوان انقـلابی
javanenghelabi.ir
info@javanenghelabi.ir

۰۴ مهر ۹۲ ، ۱۴:۴۶ شما هم می توانید خادم سایبری امام رضا (ع) باشید.
ماجــرای من و امام رضا علیه الــسلام | فراخوان سایــبری محبیــن و شیعیــان امـام هشتم
بسم رب علی ابن موسی الرضا علیه السلام
سلام
وبگاه جوان انقلابی به کمک و همراهی سایـت ها و وبلاگ های عاشــق و محـب حضـرت رضـا علیه السلام موج سایبری خاطرات من و امام رضا را برگزار می کند که امیدواریم همچون موج فـراخوان قبلی که در جــوان انـقلابی منتشـر کــردیم (ماجری چادری شدنم ؛ ماجری چادری نشدنم) و همچنان هم ادامـه دارد، مورد استقبال شما عزیــزان واقـع شود. (ان شــاءلله)
من ، بانو شریفی مسئول تبلیغات و اطلاع رسانی جوان انقلابی از طرف مدیر و دیگر همکاران این وبگاه شما را برای شرکت در این طرح ، بصـورت ویژه و گزینشی دعوت می کنــم. از شما خواهش میکنم به دور از خط و جهــت گیری و مسـائل سیاسی و دنیـوی ، فقط و فقط به عشق مولایمان امام رضا علیه السلام حتما به سایت ما بـیاید و خاطره یا خاطرات خود یا خانواده و دوستان تان را برایمان ارسال کنید.
راستی دوست گرامی اگر شما هم تمایل داشتید که مثل دیگر وبلاگ های ارزشمند و عاشق امام رئـوف، امام رضــــا علیه الســلام، کمک ویژه ای در این طرح داشته باشید، حتما به ما خبر بدید.
من شخصا منتظـر حضــور پر مِهرتان هستــم.
بانو شریفی | معاونت سایت و مسئول تبلیغات و اطلاع رسانی وبگاه جوان انقلابی
http://javanenghelabi.ir
info@javanenghelabi.ir
S M S : 3000 28 28 38

۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۱:۱۰ *** رک و راست ***
سلام
به روزم.
تشریف می آورید؟
پاسخ:
چوم سر!
سلام وب زیبایی اگر مایل به تبادل لینک بودید ما رابانام عطرکربلاوآدرسhttp://etrekarbala.blogfa.com/لینک کنید ودر نظرات به ما خبر دهیدتا شما رالینک کنیم


یاعلی
پاسخ:
ببینم چی میشه!
سلام حاج آقا مشتاق دیدار.خیلی دلتنگتون بودم گفتم حالی از شما بپرسم.شرمنده اگه گاهی مسیج میدید و جواب نمیدم.بی ادبی میشه.شدیدا التماس دعا.
گر از این منزل ویران بسوی خانه روم/نذرکردم که هم از راه به میخانه روم
پاسخ:
سلام
خیلی مخلصیم، شما لطف داری!
۰۷ مهر ۹۲ ، ۰۷:۵۶ امیدرجبی پورکشایه
همشهری سلام بوبم سربزن منتظرم
پاسخ:
چوم سر!
۰۸ مهر ۹۲ ، ۱۷:۴۵ دکـ لـ مـ هـ
****از تو خوشگل‎تر****
پاسخ:
هار هار هار هار هار هار هار هار هار هار هار !
۱۹ مهر ۹۲ ، ۰۰:۰۰ محمود رحیمی

سلام ممنون از دعوتت

ببخش دیر اومدم

شاد باشی

پاسخ:
سلام
لطف داری
خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی