sarbazkhooneh

:: آه از این غم جدایی! ::

سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ

یا ثامن الرئوف!

بی شک تو هم از زائرانی.

وعده ی بعدی ما کربلا

پیاده روی اربعین...



بی تعارف



پ.ن::دوستان! ناچار به اینم که بگم:« لطفاً به بعضی عناوین و مطالبی که دلی نوشته میشن زیاد گیر ندید؛ واقعاً ناراحتم میکنید... .»

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۹
سرباز

نظرات  (۱۱)

خیلی قشنگ بود
پاسخ:
سلام محمد جان!
ممنونتم
نائب الزیاره بودیما... .
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۵۹ عاشق خاندان هاشمی رفسنجانی
تو پا منبر امام رضا و امام حسین هم بشینی آدم نمی شی هزار سال هم عمر بکنی از آدمیت بهره ای نمی بری دل پری ازت دارم خیلی بغض دارم یه روزی آتیش وجود من کار دستت می ده به چند روز خوشی امروز و فرداتون نناز نناز چون همون بلایی که سر من آوردی سر تک تکتون میارم چنان برچسب دارتون کنم که آرزو کنید آب بشید برید زیر زمین بدبختتون می کنم بدبخت
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۸ سید جلیل میرحسینی
سلام
ایشاالله یه مشت عقده ای میریم میریم....
پاسخ:
ایشاللا
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۰۹ عاشق خاندان هاشمی رفسنجانی
من نمی زارم برید پیاده روی اربعین کربلا به همین خیال باشید ممنوع الخروج میشید حالا ببین کوتاه نمیام
اینی که نوشته عاشقِ خاندان هاشمی رفسنجانی،
کاری میکنه جز تخریبِ خاندانِ هاشمیِ رفسنجانی!
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۰۶ جستجوگر معرفت
انگار {عاشق خاندان هاشمی رفسنجانی} خیلی دل پری داره و خالی شدنی هم نیست انگار!!!!
جالبه که با همه هم پدر کشتگی دارن ایشون!!!
زیارت قبول و التماس دعا...
انشاالله که قسمتتون و قسمتمون بشه....
پاسخ:
جالب تر اینه که نه من ایشون رو میشناسم و نه ایشون من رو!
ممنون انشاءالله
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۰۶ *** رک و راست ***
سلام برادر
پیشاپیش قتل زودهنگام و ناگهانی شما را به دست "عاشق خاندان هاشمی رفسنجانی" تسلیت عرض می کنم.
ماشالله خیلی دل پری داره...
مگه چکار کردی باهاش...
امیدوارم راحت و بدون درد باشه!
اینطور که معلومه تا قیمه قیمه تون نکنه، دست بردار نیست!
در هر حال مرد خوبی بودی!
خدا رحمتت کنه!
مقتول شدن خوش بگذره !

یاعلی
***سلام همسنگری...
از بنده ی کمترین قبول کن...
با چهار پست بروز شده...
این بار هم با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها) 
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۲۴ ایمان صمدی نیا
سلام؛
برای ترحیم استاد حمید اسماعیل زاده(پاورقی) به وبلاگم مراجه کنید
  سلام
شما رو به بازدید از وب "شیخ شهید" دعوت میکنم
با نظر های خود کمک کنید تا کار کوچکی برای شناخت این استاد بزرگ انجام شود

با تشکر
.: پرتال شهید متفکر استاد مرتضی مطهری :.

سلاملکم.احوال شما؟ممنون که به آشیانه م سر زدید...

اون مکانی رو که اسمشو توی پست بعدیتون زدید چه اسم جالبی داره!کاش بیشتر درباره ی نسب و شخصیتشون می نوشتید!من تا به حال رشت نیومدم!اگه اومدم یادم باشه اون مکانو برم!

هرکس به مشهد آمد و حاجت گرفت و رفت...او را به درد کرببلا مبتلا کنند...

بازم به من سربزنید

یا علی

پاسخ:
علیکمسلام
متشکرم
آره خواهر امام
معروف به فاطمه ی اخری
ملقب به طاهره
آخرین خواهر تنی امام رضا هستند که در شهر من دفنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی