sarbazkhooneh

:: یا ثامن الرئوف! ::

جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۲۰ ق.ظ

چند سالست دلخوشم به این که شعر همخوانی ات را

به من حواله می دهی...


***

تو پیش از اینکه ما بیایم، به دورمون پر میزنی
هر کسی پیش تو بیاد، سه جا بهش سر میزنی

امام رضا


پ.ن:: نائب الزیاره ایم مشهدالرضا... .
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۵
سرباز

نظرات  (۶)

سلام
سایت پرمحتوا وجالبی دارید
مخصوصا مطالبتون که عالیه
اجرکم عندالله
باتبادل لینک موافقید؟لطفا اطلاع دهید
التماس دعای شهادت
یازهرا
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۱۵ *** رک و راست ***
ما رو هم فراموش نکنید.
ظهور فرج نیز فراموشتان نشود.

یاعلی
زیارتتون قبول
سلام
زیارتتون قبول ... التماس دعای خیر
منم دلم زیارت مولا میخواد دعا کنید قسمت همه بشه یه زیارت خالص
یاعلی
            ""من تو را بیدار ابری پاک و رحمت بار میدارم""
     
          حالا به سویت آمدم با دوصد امید...                      لطفی به من نمایی و هم ضامنم شوی...
        میدانم ای رئوف به من بد نمی کنی...                       آورده ام پناه مرا رد نمی کنی...

***همسنگری...
در حرم امن الهی، حرم حضرت رضا (علیه السلام) دعاگویت هستم...*

+ یازهرا(سلام الله علیها)
سلام
در درست بودن عبارت " یا ثامن الرئوف " اطمینان دارید؟
به گمانم ، این عبارت غلط است.
خود دانید.  لطفا با فردی که به وی اطمینان دارید، مشورت کنید.
پاسخ:
وگرنه؟!
بعد از دوازده روز خبر بدی میشنوم؟
یا کسی قراره بمیره؟
آقا قسمت کولاکش اینجا بود:
این زیارت نتیجه ی نگاه خواهر شماست/
اگه بدم به روم نیار، بخشیدن از بزرگتراست...
پاسخ:
دلنوشته ی اکبر خیلی زیبا بود!
:این زیارت نتیجه ی نگاه خواهر شماست
نتیجه ی زیارتم میشه یه کربلا باشه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی