sarbazkhooneh

:: خسوف... ::

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۴۵ ب.ظ

برکه سرود از تو که دیگر پیرپیری

باور نمیکردم که از من رو بگیری


ای کاش یک لحظه در این دنیا نمانم

حالا که تو از رفتن خود ناگزیری


از این به بعد آغاز تنهایی و غم ها

آغاز تنهایی و فصل گوشه گیری


من که تمام شب به دنبال تو بودم

ای کاش می شد که بدون من نمیری


یا چشم در چشمم بدوزی و بگویی

که:«دوستم داری» و بعدش هم...


نه نه زبانم لال اصلاً اشتباه است

این داستانها که تو میخواهی بمیری


من باید از تو دل ببرم تا بمیرم

تو باید از من جان بگیری جان بگیری


هر شب به دنبال تو در هر برکه ای ماه

آنقدر میایم که دستم را بگیری


من یک پلنگم یک پلنگ زخم خورده

باور نمیکردم که از من رو بگیری!



پلنگ و ماه



پ.ن:: کامل نیست و پر از اشتباه؛ خوشحال میشم نقد کنید.

پ.ن:: دعایش کنید!


نظرات  (۲۶)

۰۶ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۵۷ سید جواد میرحسینی
روان  بود
پاسخ:
ما که نفهمیدیم بالاخره روان بود یا دوان!
دوان بود
پاسخ:
ما که نفهمیدیم بالاخره دوان بود یا روان!
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۲۹ *** رک و راست ***
آفرین
احسنت.
زیبا بود.

پاسخ:
سلام
شماهم چقدر به روزیدا!!!
جل الخالق!
ممنون
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۶ *** رک و راست ***
سلام
راستی یادم رفت خدمتتون عرض کنم که اگه خدمت دوست عزیزتون (آقا مجتبی رو می گم) رسیدید، مصیبت وارده رو از طرف بنده هم تسلیت بگید. 
ممنونتون میشم.
یاعلی
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۲۲ جستجوگر معرفت

هر شب به دنبال تو در هر برکه ای ماه

آنقدر میایم که دستم را بگیری...


کاش آخرش ازش رو نمی گرفت!!!

ولی درکل زیبا بود...

موفق باشید...


انشاالله روزی خدمت حضرت آقا شعرخوانی کنید...

پاسخ:
اتفاقاً ماهه داره خسوف میکنه ولی پلنگه فکر میکنه که ماه داره ازش رو میگیره
شما هم مثل پلنگه فکر کردینا!
ممنون با دعای شما!
فکر کنم مثل نوشته های من، قرینه های زیادی نیازه تا بفهمیم مطلب رو
مثلاً قضیه برکه و سرودنش نمی دونم چیه!
پاسخ:
نه بابا! کی میگه!
برکه و ماه که مشخصه رابطشون
میمونه برکه و پلنگ که پلنگه داره تو برکه به ماه نگاه میکنه.
سرودن هم مشخصه که از آرایه تشخیصه.
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۹ جستجوگر معرفت
ببخشید به بزرگواریتون...
همینقد توان درکش رو داشتم!!!!
شایدم بیچاره پلنگه رو درکش کردم!
شایدم ماه رو...
نمیدونم...
پاسخ:
خواهش میکنم ازم به دل نگیرید
قصدم مزاح بود نه چیز دیگه ای!
دوان بود یعنی درحالِ پیشرفته!
پس چی! حالاحالاها کار داره به اشعرِ من برسه...!
پاسخ:
اشعر دیگه یعنی چی؟ اسم تفضیله؟
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۳۹ سید جلیل میرحسینی
سلام اینم وبلاگ بچه های هشتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
ماشاللا
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۴۵ سید جلیل میرحسینی
حالا بزار خمار ما بشن چشم............راستی یاهو مسنجر دارری؟
jalil.mir313@yahoo.com
پاسخ:
نه
آدرس صدای خاکی ها رو برام بفرست مرغ عشق!
۰۶ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۵۸ *** رک و راست ***
فکر کنم منظور عین میم: اشعار بوده.

جمع کلمه ی شعر.
پاسخ:
میدونم
خواستم یه کم اذیتش کنم
۰۷ شهریور ۹۲ ، ۰۲:۱۵ راه بی بن بست
با سلام
لینک شما با افتخار ثبت شد
پاسخ:
ممنون
چالب بود و روان
امیدوارم متوجه شده باشی که روانه نه دوان
پاسخ:
ماکه نفهمیدیم...
سلام
خسته نباشین
یا علی
پاسخ:
ممنونم
۰۷ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۵۴ سید جلیل میرحسینی
سلام اینم ادرس صدای خاکی ها
http://sedayekhakiha.blog.ir/
مرغ عشق هم خودتی!
پاسخ:
ممنون
عجب!
نه مثل قبلی ها!
پاسخ:
نقدتو بگو دیگه!


سلام
وبلاگ شما در "نقل قول" پاتوق وبلاگنویسان ارزشی ثبت گردید.
چشم به راه مطالب خوبتان هستیم
با لینک "نقل قول" ، پاتوق وبلاگنویسان ارزشی را به دوستان خود معرفی نمایید.
باتشکر
پاسخ:
ممنونم از شما هم...
۰۸ شهریور ۹۲ ، ۰۳:۲۷ محمد حسن حسن زاده
وقت کردی بما هم سر بزنharfnazadeh.parsiblog.com
پاسخ:
چشم!
۰۹ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۳۹ *** رک و راست ***
به ما سر بزن و نظر بده برادر عزیزم
پاسخ:
چشم!
***سلام همسنگری...
بعد از چندین روز تلاش...
الحمدلله تا نود درصد از کار پیش رفت...
خودم بهش نمره ی خوبی میدم...
بالأخره پس از فعالیت های فرهنگی گسترده در سطح شهرستان و استان...
فعالیت خودش رو شروع کرده...
..در انتظار شما...***
+ یازهرا(سلام الله علیها)
پاسخ:
سلام مبارکه
سلام سرباز زیبابووووووود البته من خودم اینو از دقتر اشعارت خونده بودمااااااا لین خودش افتخاریست نسبت به بقیه نهههههههههه؟؟؟؟؟؟؟موفق باشی دوست عزیزم
پاسخ:
صد و بیست درصد!
ممنون
۱۰ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۳۵ محمد حسن حسن زاده
سلام منکه اپ کردم چیزی نشد توهم اپ کن به جون خودم ضرر نمیکنی
پاسخ:
باشه سعیم رو میکنم!
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۳۲ سید جلیل میرحسینی
سلام شهادت حضرت صادق علیه السلام رو بهتون تسلیت عرض میکنم
دانلود مداحی صوتی شهادت امام صادق- علیه السلام-(شب اول)1392.06.10
سخنران حجت السلام ایزدپناه
مداح: حاج مهدی نظامعلی
منتظر حضور گرمتون می مونم.
پاسخ:
سلام چشم
***سلام همسنگری...
در خدمتیم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها)
پاسخ:
سلام
سلام به ما سر بزن تا از انتقادات سازنده شما بهره ببریم

سلام با پست جدیدی بروز شدیم نظر فراموش نشه لظفا
یا حق در انتظار شما و نظراتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی