sarbazkhooneh

:: نگاهی نو به پوششی نو!!! ::

يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۲۰ ب.ظ

بدحجاب گرامی!

پوشیدن ساپورت نه تنها به خوش تیپّی شما نمی افزاید؛


بلکه به تمام دنیا میفهماند، پاهایتان پرانتزیست!!!



ساپورت



پ.ن:: به زودی با کفش های طبی حلزون به خانه هایتان میاییم! کامینگ سوووون!!!

پ.ن:: به قول بعضی دوستان، جلوی بعضی چیزهای غلط رو باید با تمسخر گرفت!

نظرات  (۱۸)

۲۷ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۲۶ سید جواد میرحسینی
قشنگ بود.
واقعا نو بود ممنون.من  اگه شهر دار بودم اینو بنر می کردم می زدم وسط شهرداری  - خوبه شهر دار نشدما.اولین لایکت هم خودم می زنم
پاسخ:
سلام ممنون همون خوب شد جوابت رو خودت دادی!!!
:D
سلام
ممنون که به ما سر زدید.
خوشحال شدم.
یاعلی
پاسخ:
خواهش میکنم!
خدا بخیر کند با این ریز بینی ها!
پاسخ:
تو شهر ما نیازی به ریزبینی نیست با درشت بینی هم اینا رو میشه دید!
سلام راستش این آدمایی که ما میشناسیم بعید نیست به پرانتزی بودن پاهاشون افتخار کنن آدم از اون روزی می ترسه که ببینه پرانتزی بودن پا مدشده و ملت میرن پاهای راستشون رو ...
پاسخ:
سلام
کی بکیه واللا
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۲۵ جستجوگر معرفت
چادر سرشه؟ دیگه ما چادری ها خجالت میکشم با وضع این دخترکان تو خیابون قدم بزنیم...
**در رشت کم بینا هم که باشی اینها را میشود دید...
در رشت دیدن چادر مشکل است...**
پاسخ:
متاسفانه
یکی از پیام هایی که ساپورت داره برهنگی در عین پوششه
حالا این یکی که چادر پوشیده صدها برابر بدتر از بقیه
خدا همه رو هدایت کنه!

موافقم سرباز

پاسخ:
خوشحالم!
حالا منم به این حرکت شما یه نگاه نو کنم و اون هم ابنکه اگه این عکس رو شما خودت گرفتی به نظرم کار درستی نبوده ها!
یه جورایی مصداق چیز میشه!

پاسخ:
نه خودم نگرفتم
کمی با همین موضوعات سرچ کردم تا این عکس رو دیدم و پسندیدم که بزارم!
آره اگه خودم میگرفتم فرمایش شما درست بود!
ولی کلا نگاه جالبیه!
پاسخ:
ممنون
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۰۸ *** رک و راست ***
سه روز پیش شهر شما بودم.
دوچیز خیلی برام عجیب بود، 
1- همین موضوعی که بهش اشاره فرمودید.
2- سقفهای شیروونی زنگ زده.

این دوتا به وفور توی شهر شما یافت می شه...
البته امیدوارم ناراحتتون نکرده باشم.
یاعلی
پاسخ:
امیدوارم هردوشون ازبین برن!
هم بدحجابی و هم زنگ سقف ها!
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۱ *** رک و راست ***
شنیدم دستی در نوشتن دارید.
لطف می کنید درباره ی نوشته های من نظر بدید.
دنبال یه منتقد منصف و ماهر می گردم.
نقد از شما، اصلاح از ما.
یاعلی
منتظرما ...
اینم کامنت چرا دیگه اپ نمیکنی؟
پاسخ:
والله فرصت تایپ شعرهام رو ندارم!!!
۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۲۱ وبلاگستان 8دی
مسابقه وبلاگ نویسی روز دختر “محدثه” به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها، در راستای فعال سازی کاربران اینترنتی و طراحان گرافیکی در ترویج حجاب و عفاف در سطح فضای مجازی و جامعه، در دو بخش گرافیک و یادداشت کوتاه توسط وبلاگستان ۸ دی – مرجع وبلاگ نویسان گیلانی برگزار می گردد.

علاقه مندان شرکت در مسابقه می توانند آثار خود را در یکی از موضوعات زیر ارسال نمایند:

۱- حجاب و عفاف

۲- حیا و وقار

۳- دختر مسلمان

۴- سبک زندگی دختر ایرانی

۵- زن مقاومت و بیداری اسلامی

شرکت کنندگان آثار خود را در زمینه های یادداشت کودتاه و گرافیک از ۴ شهریور لغایت ۱۴ شهریور در قالب پست در وبلاگ شخصی خود و ارائه لینک آن به وبلاگستان ۸ دی ارســـال نمایند.

http://blog.8dey.com/37757/
سلام علیکم
زیبا بود
به خاطر وبلاگ تون بهتون تبریک میگم به ماهم سر بزنین و اگه با تبادل لینک موافق بودین خبرمون کنین
یا علی
دیوونه! :)
پاسخ:
اِه تو هم فهمیدی!؟
سلام
به شدت با آقای "پیاده رو" موافقم.
حقیقت رو خیلی جالب بیان کردن.

یازهرا
***سلام همسنگری...
از بنده ی کمترین قبول کن...
با سه تا پست بروز شده...
با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها)

ای گفتی دمت گرم
پاسخ:
ممنون که میای
چه خوب میشد که با هر اندامی که هستیم به همدیگه احترام بگذاریم  نظر شخصی من اینه که هر کسی باید هر جور دوست داره تیپ کنه که خودش لذتش رو ببره و اصلا به این فکر نکنه که  مورد تمسخر ادمایی که وقت واسه این جور کارا دارن قرار بگیره.  حالا امیدوارم یه مشکلی از مشکلات جامعه با این مطلب حل شده باشه.  با احترام فراوان موفق باشید.

پاسخ:
اولاً سلام
دوماً شاید شما پلورال باشید ولی دین ما پلورال نیست!
سوماً هر جور لذت بردن گاهی منجر به به خطر افتادن امنیت اخلاقی جامعه میشه که اگه کمی منطقی و منصفانه به قضیه نگاه کنیم میبینیم که خلاف انصاف که هیچ خلاف انساانیته!
چارماً یقیناً اگه اسم درست تری از خودتون یا آدرسی میذاشتید، میتونستم دردی از دردای جامعه حل کنم! :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی