sarbazkhooneh

:: الهی العفو... ::

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۳۵ ب.ظ


عجب بساطی شده!

مردم عجیب روزه میخورند و میشکنند!

با سیگار، با آدامس، بانگاه، با دست، با زبان،با تخته نرد!

خدایا شرمنده ام!

بیگانه جدا دوست جدا میشکند!

شرمنده ام از این همه درد!!!



پ.ن:: دوستان دعا کنند حال دل مریض احوال ما هم خوب شه!

پ.ن:: زیباست! زیباست!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۷

نظرات  (۴)

بیگانه جدا،دوست جدا می‎شکند...
من ( زود قضاوت نکن ) هستم یادت که هست تو وبلاگ مدافع اومده بودی جواب منو داده بودی فکر کنم تنت می خواره پاتو از گلیمت زیادی دراز کردی با دم شیر بازی کردی جدی بگیر این حرفارو به خاک سیاه می نشونمت من خیلی خوبم بلدم انتقاد بکنم هرکسی رو به روش خودش باید کوبید فهمیدی ،دلم از بی معرفتی جواد پره پر ،ذهنم از سوظن های و بداخلاقی های جواد پره پر آقا ،جواد نماد بدفهمی و کج فهمیه نه من آقا ،خودت و جواد ذهنتون معیوبه فهمیدی در ضمن فرماندهی نیروانتظامی آشنا دارم به جرم توهین می تونم چند وقت بفرستمت حبس فهمیدی
پاسخ:
:D
با خنده های فراوان سلام
منم گفته بودم اگه دلت از چیزی پره و ذهنتاز چیزی آغشته میتونی نیای!
بچه بازی نیست که!!!
بازهم خنده های فراوان!
:D
چه ربطی داره به بچه بازی ، بحث سر اینکه شما وسط دعوای من و جواد چکاره ای شما چرا توهین میکنی ( کج فهم بدفهم ذهن معیوب ) بیشتر بیشتر بگو تا مجتبی هم اونور دست بزنه بگه دوباره دوباره بجای اینکه آب بریزید رو آتش ، بیشتر آتش رو شعله ورتر می کنید
همه چی رو خراب کردی ، من تو انتقادم توهین نکرده بودم اما شما به من توهین کردی دیگه با این کارت رابطه من و سیدجواد رو کلا قطع کردی آفرین آفرین ، من دیگه با سیدجواد هیچ کاری ندارم تمام . اما با تو با مجتبی و ... چرا
پاسخ:
برو با مأمور بیا!
:D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی