sarbazkhooneh

:: خدایا سلام ::

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳ ب.ظ

رمضان مطلع آغاز غزل خوانی ما

بسم رب الرمضان...




پ.ن:: خدایا سلام، مرا هم بپذیر!

پ.ن:: ماه مبارک، مبارکتون باشه!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۹
سرباز

رمضان

غزل

نظرات  (۱۷)

 قال رسولُ اللّهِ صلى الله علیه و آله :

مَن أدرَکَ شَهرَ رَمَضانَ فَلَم یُغفَر لَهُ فَأبعَدَهُ اللهُ

پیامبر خدا صلى الله علیه و آله فرمودند : ھر که ماه رمضان را دریابد و آمرزیده نشود، خداوند او را (از رحمت خود) دور گرداند.

میزان الحکمه، روایت 7456

۲۲ تیر ۹۲ ، ۰۲:۳۰ سید سعید باباییان
***سلام همسنگری...
از بنده ی کمترین قبول کن...
با سه تا پست بروز شده...
این بار هم با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها) 
پاسخ:
الان میام
یا علی!
سلام این اتفاق میمون را به شما و جامعه ی وبلاگ نویسان تبریک عرض می کنم!!!!
پاسخ:
سلام
متشکرم
پیرشوی!
۲۴ تیر ۹۲ ، ۲۱:۴۳ سید سعید باباییان
***سلام همسنگری...
از بنده ی کمترین قبول کن...
با سه تا پست بروز شده...
این بار هم با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها) 
۲۷ تیر ۹۲ ، ۱۷:۳۱ سید امیر حسین حجازی
سلام مطلب بسیار مفید بود
+امام خامنه ای : امام زمان می اید انجام می دهد یعنی چه ؟
بروزیم
مشتاق نظراتون
یا حق
۲۷ تیر ۹۲ ، ۲۲:۰۲ سید سعید باباییان
***سلام همسنگری...
از بنده ی کمترین قبول کن...
با دو تا پست بروز شده...
این بار هم با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها) 
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۳:۴۳ سجاد عبدی
سلام
طاعات قبول...
بروزیم با
"اینجـــــــــا کــــــاظمین است"
مبارکه،
صدسال به این سال‎ها...
پاسخ:
...

سلام طاعات وعباداتتون مورد قبول باشه

خیلی ممنونم که به وب ما تشریف میارین

ممنونم

پاسخ:
سلام خواهش میکنم
۰۳ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۳۳ مصطفوی (مدرسه صدوقی)
سلام برادر. خوبی؟
توی یکی از وبلاگ ها بطور اتفاقی اسمت و آدرس وبلاگت رو دیدم، گفتم یه سری بهت بزنم. ولی سر زدن های من اندکی با پانسمان کاری برای طرف مقابل همراهه.
پس اولین کله زدن رو داشته باش: رمضان بعلت علم بودن و دارا بودن ال زائده، غیر منصرف است و الف و لام نمی گیرد. لذا بسم رب الرمضان اشتباه است و صحیح آن بسم رب رمضان است.
وبلاگ ندارم ولی می تونی جوابت رو ایمیل کنی...
morteza20m@yahoo.com
پاسخ:
سلام
اولاً خیلی خوش اومدی بازم بیا! خونه خونه ی خودته.
دوماً رب به رمضان اضافه شده پس اضافه رمضان رو منصرف میکنه البته اندکی شک دارم.
از طرف دیگه باید بگم که ال برای این اومده که بعدش حرف راء مشدد تلفظ بشه و وزن موردی پیدا نکنه.
دوتا کامنت دیگت رو هم تایید نمیکنم که اون توهمی که برات پیش اومده برطرف بشه.
۰۳ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۳۵ سید سعید باباییان

***سلام همسنگری...
از بنده ی کمترین قبول کن...
با چهار تا پست بروز شده...
این بار هم با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها) 
نوش دل تان این ماه رحمت
پاسخ:
ممنون!
سلام علیکم.

التماس دعای فراوان تو شبهای قدر.
یاعلی
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۲ جواد احمدی
سلام بر آقای سربازخونه.
تا جایی که استاد قرآنمون بهمون یاد داره، کلمه ی رمضان غیرمنصرفه و الف و لام نمی گیره.
شما نوشتید : رب الرمضان. این اشتباهه. از استاد قرآنمون هم پرسیدم. گفت اشتباهه.
شرمنده ها.
قصد توهین ندارم.
پاسخ:
سلام بر روی ماهت که ندیدم و نمیشناسمت!
من سربازم و اسم وبلاگم سربازخونه!
جواب اشکال شما در کامنت های قبلی داده شده
خواهش میکنم!
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۳۰ مصطفوی (مدرسه صدوقی)
سلام برادر
خواهشا مطالب درسی خود را مجدد مطالعه بفرمایید.
آنچه که شنیده اید اضافه، کلمه ی غیر منصرف را تبدیل به کلمه ی منصرف می کند، مربوط به مضاف است نه مضاف الیه. اگر مضاف، غیر منصرف باشد، تبدیل به منصرف می شود نه مضاف الیه.
متاسفانه دسترسی به کتاب ندارم، وگرنه آدرس مطالب رو خدمتتون ارائه می کردم.
در ضمن در منصرف شدن همون مضاف هم خیلی بحثه. عده ای قائل به این هستند با حفظ غیر منصرف بودن فقط می تونه کسره بگیره و منصرف شدن در کار نیست.
برام خیلی خیلی جالب بود که آقای احمدی هم حرف من حقیر رو زدن ولی کماکان بر نوشته ی خود اصرار دارید.
یا علی 
خوشحالم که در فضای مجازی فعالیت می کنید.
پاسخ:
فکر کنم اگه یه کم بهتر جواب کامنتت رو میخوندی، دیگه دست از سر کچل ما برمیداشتی!
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۳ مصطفوی (مدرسه صدوقی)
سلام دوباره به عزیز دلم.
اولا کامنت قبلی رو دقایقی قبل از افطار نوشتم و بهم حق بده که چشم بسته و عصبانی نوشته باشمش.
الآن دوباره خوندمش. خوشبختانه درست نوشتم ولی از نوشتن جمله ی پس از سلام پشیمون شدم. شرمنده ام.
دوما واقعا من یادم نیست برات چی نوشتم که بعلت توهم زا بودن برای من، حذفش کردی. برام ایمیل کن ببینم واقعا چی نوشتم !!  امیدوارم اون دوتا کامنت توهم زا رو، قبل از افطار ننوشته باشم که باز هم شرمندت میشم. 
Morteza20m@gmail.com
سلام
من تازه واردم و دوست دارم برای دل خوشیم هم که شده، لااقل یه نگاهی بهم بندازی.
نظرت چیه؟
پاسخ:
ببینم چی میشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی